پنجره‌هایی که دارای نور طبیعی برای گل و گیاه

تحقیقات بر روی انواع محیط‌های داخلی که تدریس و یادگیری خوب را ترویج می‌کنند  متمرکز شده است و نشان می‌دهد که توجه به عوامل «نور، آکوستیک و گیاهان آپارتمانی کم نور، تهویه و ارگونومی همگی به یک تجربه مثبت برای اساتید و دانشجویان کمک می‌کنند».

پنجره‌هایی که نور طبیعی را فراهم می‌کردند مهم بودند و اتاق‌هایی که فقط به نور مصنوعی دسترسی داشتند با “بیماری ساختمان” مرتبط بودند که می‌تواند منجر به سردرد و بی‌حالی ناشی از کار شود. اگرچه موضوع  گل آپارتمانی ابلق بر ترجیحات دانش‌آموز و مربی در ویژگی‌های کلاس محدود است، یک مطالعه نشان داد که اساتید و دانشجویان ویژگی‌های فیزیکی مثبت را در کلاس‌های درس به طور مشابه ارزیابی می‌کنند.

نتایج نشان داد که کلاس‌های درس با صندلی‌هایی که برای ارتقای تعامل بین دانش‌آموزان، منظره‌های فضای باز و صندلی راحت ترتیب داده شده بودند، هم توسط دانشجویان و هم از سوی اساتید ترجیح داده می‌شد.

با استفاده از یک نظرسنجی از دانش آموزان، یک معلم مدرسه راهنمایی اثرات درک شده از گیاه آپارتمانی مقاوم، نور و موسیقی را بر رفتار دانش آموزان در کلاس درس مطالعه کرد. هنگامی که از آنها پرسیده شد که آیا این سه متغیر بر یادگیری آنها تأثیر می گذارد، 43٪ از دانش آموزان به حضور گیاهان پاسخ مثبت دادند و گفتند که فضای راحت تری ایجاد می کند.

تحقیقات در مدارس نشان داده است که گل آپارتمانی برگ پهن از نظر زیبایی شناسی برای کلاس درس مفید هستند و اکسیژن را در عین جذب سموم فراهم می کنند. در کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه، هنگامی که محیط داخلی کلاس بدون پنجره و خالی از عناصر طبیعی بود، علائم شدیدتر ADD در کودکان مشاهده شد.

مطالعه ای روی دانشجویان دانشگاه نشان داد که بهبودی از استرس برای کسانی که گیاهان در طول آزمایش وجود داشتند بیشتر بود.

  • منابع:
    1. The Impact of Interior Plants in University Classrooms on Student Course Performance and on Student Perceptions of the Course and Instructor

  • تبلیغات: 
    1. نقاشی‌ ما بینشی در مورد چگونگی افزایش توانایی
    2. فروش رب گوجه فرنگی یک کیلویی
    3. در گذشته افراد برای داشتن یک زندگی مرفه فرزندان خود را به افراد پولدار می فروختند !
    4. استفاده از زردچوبه در صنعت ساخت موشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.