لامپ ال ای دی زیر کابینتی که موجب آتش سوزی آشپزخانه شد

LED کاهش قابل توجهی در برق تولید می کند، حتی با روشنایی بالاتر، ویژگی هایی که به کاهش هزینه های صورتحساب کمک می کند.

در واقع تصادفی نیست که بارزترین مزیت این فناوری مصرف است، اگر در نظر بگیریم که برای همان روشنایی به دست آمده، انرژی مصرف شده هفت برابر کمتر از استفاده از لامپ های رشته ای سنتی است.

لامپ ال ای دی زیر کابینتی نوعی لامپ است که استفاده های زیادی از آن می شود.

همچنین به دلیل عمر طولانی، حدود 20 برابر بیشتر از قبلی، و دو یا سه برابر بیشتر از صرفه جویی در انرژی، و همچنین متحمل سایش بسیار کمتر به دلیل روشن و خاموش کردن مداوم، معمولی در خانه، صرفه جویی قابل توجهی می کند، استفاده کنید .

در ابتدا، بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به مقابله با محصول جدید تردید داشتند، همانطور که به لامپ سنتی و اقتصادی، با نور گرم یا سرد و همیشه با هزینه کم عادت داشتند.

کمی ترس از LED وجود داشت که صرفاً یک لامپ گران‌تر است، بدون انگیزه واقعی، به عنوان مثال، برای محافظت از محیط زیست یا روشن کردن آن در هر مکان، از صمیمی‌ترین تا، حتی، فضای باز و بزرگ.

روشنایی خیابان ها و پارک های عمومی با گذشت زمان، همه مصرف کنندگان پتانسیل و راحتی آن را درک کرده و بهترین ویژگی های آن، از جمله دستیابی فوری به حداکثر روشنایی، بلافاصله پس از روشن شدن و بنابراین، در یک منطقه حمل و نقل ایده آل است.

علاوه بر این، همانطور که گفتیم، اگرچه تنها چند سال از آغاز انتشار آن در مقیاس وسیع برای استفاده و مصرف هر خانواده و همچنین برای روشنایی عمومی و تجاری می گذرد، ما قبلاً شاهد تحولات مستمر این بوده ایم.

در حال حاضر، علاوه بر تابش نور از هر درجه بندی، در بازار، لامپ های رنگی یا چند رنگی رنگین کمانی LED را پیدا می کنیم که به ویژه در نسخه های تزئینی مناسب هستند، نه اینکه به هر فضای داخلی رنگی از اصالت بدهند.

فقط از شما دعوت می کنیم در هنگام خرید در صورت نیاز به نصب لامپ بر روی دیمر، دستگاهی که شدت نور را تنظیم می کند، توجه کنید تا از مناسب بودن آن مطمئن شوید.