تطبیق رنگ با هدف رستوران می تواند بسیار مفید باشد.

کوین اشتون، سرآشپز و نویسنده غذا، در هتل های 5 ستاره در سرتاسر جهان آشپزی کرده است. او می‌گوید: «بسیاری از سرآشپزها و رستوران‌ها تازه شروع به درک اهمیت رنگ و تأثیر آن بر مشتریان خود کرده‌اند.» «تطبیق رنگ با هدف رستوران می تواند بسیار مفید باشد. از این جهت نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای برای سلامتی مفید می باشد.

تحقیقات بسیار بیشتری باید انجام شود، نه فقط در مورد طرح های رنگی، بلکه در مورد چشم اندازی که ممکن است یک رستوران داشته باشد. آیا چشم انداز دریا به سمت بندر باعث می شود مشتریان باور کنند که همه غذاهای دریایی باید از ماهیگیران محلی آورده شوند؟ و نه فقط چشم انداز می باشد. نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت به صورت انلاین می باشد و آفلاین دچار مشکل می شود .

از تجربه خودم می توانم بگویم که بوی هوای تازه دریا می تواند اشتها را افزایش دهد. تنظیم حواس مشتریان موضوع جالبی است».

همین قوانین در مورد بسته بندی مواد غذایی نیز اعمال می شود، جایی که رنگ بر تصمیمات خرید ما تأثیر می گذارد و تأثیر زیادی بر انتخاب غذاهایی که تصمیم به خرید می گیریم دارد. قرمز، رنگ گرمی که بر صنعت بازاریابی مواد غذایی غالب است توجه ها را به خود جلب می کند. رنگ های گرم مکمل یکدیگر هستند، از این رو مارک های غذایی قرمز-زرد یا قرمز-نارنجی زیادی وجود دارد. نحوه سیم کشی باغ انگور به صورت مکانیزه می باشد. همچنین نحوه استفاده از رنگ پودری بسیار عالی بوده است.

  • منابع:
    1. Eating with your eyes: how colour impacts our psychology and relationship with food

  • تبلیغات: 
    1. سیستم های تایل سقف برای ساختمان مدارس
    2.  سهامدار رنو اعصاب فولادی و قدرت تمرکز بیشتر
    3. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
    4. مردم نسبت به قرن گذشته به چسب چوب بیشتری نیاز دارند