گردو سبز تهران در درجه اول در میان تمامی گردو ها قرار دارد

به گفته پروفسور اپیدمیولوژی و سلامت جامعه در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مینه سوتا و محقق اصلی کاردیا، لین ام.

استفن، Ph.D.، MPH، RD، «به نظر می رسد گردو خواران فنوتیپ بدنی منحصر به فردی دارند که دارای تأثیرات مثبت دیگری بر سلامتی مانند کیفیت بهتر رژیم غذایی، به ویژه زمانی که آنها شروع به خوردن گردو از جوانی تا بزرگسالی می کنند – زیرا خطر بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، چاقی و دیابت افزایش می یابد.

گردو سبز تهران با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

بررسی اجمالی مطالعه
در این مطالعه مشاهده‌ای و طولی، که تا حدی توسط کمیسیون گردو کالیفرنیا پشتیبانی می‌شود، اطلاعات رژیم غذایی و سلامتی از 3023 مرد و زن سیاه‌پوست و سفید سالم 18 تا 30 ساله در یکی از چهار مرکز صحرایی واقع در بیرمنگام، AL، شیکاگو جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل شد.

IL، مینیاپولیس، MN، و اوکلند، CA، زمانی که مطالعه CARDIA در 1985-1986 آغاز شد. تاریخچه رژیم غذایی خود گزارش شده در سه نوبت در طول مطالعه گرفته شد: پایه، سال هفتم و سال 20. اندازه‌گیری‌های فیزیکی و بالینی در معاینات متعدد به مدت 30 سال انجام شد.

تاریخچه رژیم غذایی به «مصرف‌کنندگان گردو»، «دیگر مصرف‌کنندگان آجیل» یا «بدون مصرف‌کننده آجیل» طبقه‌بندی شد و برای ارتباط بین عوامل خطر بیماری قلبی، از جمله مصرف رژیم غذایی، سیگار کشیدن، ترکیب بدن، فشار خون، چربی‌های پلاسما (مثلاً تری گلیسیرید)، غلظت گلوکز خون ناشتا و انسولین در 352 مصرف کننده گردو، 2494 مصرف کننده دیگر آجیل و 177 مصرف کننده بدون آجیل.

میانگین مصرف گردو در طول مطالعه حدود ¾ اونس در روز بود و مصرف آجیل در میان سایر مصرف کنندگان آجیل حدود 1½ اونس در روز بود.