کفش اسکیچرز در ایران باعث حمله عصبی یک کودک شد

اکنون زمان آن رسیده است که چندین برند و انواع کفش دویدن را امتحان کنید. به گفته مالونی، کار با یک متخصص کفش با تجربه که می تواند به شما در تناسب اندام مناسب کمک کند، کلید این بخش از فرآیند است.

علاوه بر اطمینان از تناسب مناسب، به شما کمک می‌کنند کفش‌هایی را انتخاب کنید که هم راستا بودن پای شما، مسافت پیموده شده برنامه‌ریزی شده، سطح دویدن و سایر متغیرهایی را که در انتخاب کفشی که باید بپوشید در نظر بگیرد.

برخی از فروشگاه‌های تخصصی کفش‌های دویدن و دفاتر پادرمانی ورزش‌گرا نیز آنالیز راه رفتن را ارائه می‌کنند. این می تواند به شما بگوید که چقدر در قسمت میانی کفش دویدن نیاز دارید.

کفش اسکیچرز در ایران جزو مرغوب ترین نمونه کفش می باشد که در رنگ های متعددی تولید و عرضه می گردد.

کفش

به گفته Nelya Lobkova، DPM، نتایج یک تجزیه و تحلیل راه رفتن مشخص می کند که کدام یک از سه دسته کفش دویدن را باید در نظر بگیرید:

این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که کفش‌هایی برای دویدن دارید که پشتیبانی کافی را ارائه می‌دهد.

هنگامی که جستجوی خود را بر اساس این معیارها محدود کردید، مدتی را برای انجام یک دویدن آزمایشی یا دویدن با کفش اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا پاسخگویی و افت پاشنه آنها را دوست دارید (میزان بالشتک زیر پاشنه در مقابل زیر انگشتان پا).

حتماً جوراب‌هایی را که قصد دویدن دارید بپوشید و جوراب‌هایی را که از آن استفاده می‌کنید به همراه داشته باشید. اکثر فروشگاه ها به شما اجازه می دهند کفش های اطراف فروشگاه را تست کنید.

مالونی می‌گوید که مزیت اصلی تناسب اندام، ثبات و پشتیبانی خوب از پای شماست که سطح مطلوب دویدن و فعالیت شما را امکان پذیر می‌کند. یک کفش دویدن که خیلی بزرگ است می تواند به انگشتان پا آسیب برساند و کفشی که خیلی کوچک است اغلب باعث آسیب به ناخن های پا می شود.

هالند می گوید که تناسب مناسب باعث می شود هنگام آزمایش کفش، موارد زیر را رعایت کنید:

انگشتان پا باید فضای کافی برای باز شدن داشته باشند.
انگشتان پای شما نباید منقبض شوند یا انتهای کفش را لمس کنند.
پاشنه شما باید به راحتی در پشت کفش قرار بگیرد، که تضمین می کند پای شما از پشت کفش بیرون نمی لغزد.

(توجه: اگر پاشنه پای شما به طور طبیعی لاغر است، مکانیسم های توری و فنجان های پاشنه ارزان قیمت وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این لغزش خریداری کنید.)

هالند همچنین به این نکته اشاره می کند که کفش نباید زاویه پای شما را به سمت سوپیناسیون یا پروناسیون شدید تغییر دهد.

او می‌گوید: «معمولاً، فیزیوتراپ‌ها دوست دارند هنگام ایستادن در کفش، زیر تالار را خنثی ببینند، به این معنی که مچ پا نه خیلی به راست یا چپ کج شده است.

نحوه بستن بند کفش های دویدن خود می تواند تفاوت زیادی از نظر تناسب ایجاد کند. اگر در دویدن تازه کار هستید و مطمئن نیستید که کدام سبک بند را انتخاب کنید، از یک متخصص کفش کمک بخواهید.

علاوه بر این، لوبکوا استفاده از سبکی را توصیه می‌کند که مناسب‌ترین تناسب را فراهم می‌کند: «بندهای خیلی گشاد و خیلی تنگ نشانه‌های رایجی هستند که نشان می‌دهند کفش مناسب نیست، و بند برای جبران تناسب ضعیف انجام می‌شود.»

به طور کلی، هالند می گوید، قبل از اینکه تکنیک های بند را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که تناسب کفش درست است.