چاقو میوه خوری بونیتو یک کشتی را از غرق شدن نجات داد

نام تجاری: چاقو میوه خوری بونیتو کوچک ساخته شده از مواد سیلیکونی درجه مواد غذایی و فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا 3CR13، تیز، مقاوم در برابر خوردگی، غیر آلاینده، بدون زنگ زدگی، ایمن و بهداشتی، یک تکه قالب گیری، ظاهر زیبا، آسان برای تمیز کردن پس از استفاده.

طراحی تیغه: تیغه چاقوی خرد کن تیز از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا 3CR13 ساخته شده است. تیغه به طور ویژه درمان شده است و تیغه را تیز و بادوام می کند. پس از برش می توان طعم اصلی غذا را بهتر حفظ کرد. نه تنها برای برش میوه، سبزیجات و گوشت، بلکه برای از بین بردن پوست نیز مناسب است.

طراحی غلاف توخالی: غلاف چاقوی میوه خوری کوچک با روکش نه تنها ظاهری عالی، رنگ های روشن دارد، بلکه ضد گرد و غبار و تنفس است، از بدنه تیغه محافظت می کند، ذخیره سازی آسان و ایمن تر است.

طراحی دسته دسته چاقوی خرد کن کوچک یک دسته ضد لغزش است که از مواد سیلیکونی نرم ساخته شده است. طراحی ارگونومیک، دسته منحنی، بافت ضد لغزش سفید، شکل دست مناسب، احساس راحت و طراحی نفیس باعث می‌شود استفاده راحت‌تر شود.

حوزه کاربرد: چاقوی میوه کوچک ما نه تنها از نظر ظاهری نفیس است، در دست راحت است، و تیغه و دسته آن محکم و محکم است و هنگام استفاده نمی شکند. برای اکثر میوه ها، سبزیجات و گوشت ها مناسب است. می توان از آن برای برش، برش، برش، برش و پوست کندن استفاده کرد.

ویژگی های چاقوی غلاف دار:

چاقوی سنگ شکن با پوشش ساخته شده از مواد سیلیکونی درجه مواد غذایی و فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا 3CR13، تیز، مقاوم در برابر خوردگی، غیر آلاینده، غیر زنگ زده، ایمن و بهداشتی، قالب گیری یک تکه، ظاهر زیبا، آسان بعد از استفاده تمیز کنید