نکاتی درمورد انتخاب رنگ فریم عینک طبی زایس برای انواع پوست ها

هنگام خرید، لباس، کفش و لوازم جانبی را با دقت انتخاب می‌کنید، ترکیب‌ها را به خوبی مطالعه می‌کنید، سعی می‌کنید آن‌هایی را که به بهترین شکل ظاهر شما را بهبود می‌بخشند ترجیح دهید.

همچنین تمام زمانی را که نیاز دارید صرف می‌کنید تا بفهمید کدام اقلام واقعاً احساس بهتری در شما ایجاد می‌کنند.

پس چرا در انتخاب رنگ فریم عینک طبی زایس جدیدمان دقت و توجه یکسانی نداشته باشیم.

کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند به سادگی از سلیقه خود لذت ببرند، بدون اینکه نگران این باشند که آیا فریم عینک انتخابی ویژگی‌هایشان را افزایش می‌دهد یا خیر.

کسانی که فقط بر اساس سبک انتخاب می‌کنند و کسانی که در عوض سعی می‌کنند حوزه را فقط به مدل‌هایی محدود کنند که کاملاً متناسب هستند.

به شکل صورت شما با این حال، حقیقت این است که برای پیدا کردن یک قاب واقعا عالی باید چند عنصر دیگر را در نظر بگیرید.

اولین قدم در انتخاب رنگ قاب این است که در آینه نگاه کنید و سعی کنید بفهمید کدام رنگ ها بیشتر شما را چاپلوسی می کنند یا کدام سایه ها کاملا با رنگ چشم، مو یا چهره شما هماهنگ است.

به طور کلی، کسانی که چشم‌های تیره و موهای تیره دارند با فریم‌های رنگی پررنگ مانند قرمز، سبز و آبی ارزش بیشتری دارند و باید از مدل‌های مشکی و لاک‌پشتی که افکت را کمی صاف و یکنواخت می‌کنند، اجتناب کنند.

برعکس، کسانی که موهای روشن و چشم‌های روشن دارند باید کاملاً روی فریم‌هایی با رنگ‌های ملایم مانند بژ، صورتی و آبی تمرکز کنند و بدون عینک‌هایی با ظرافت‌های شدید که می‌تواند ظاهر را بیش از حد سنگین کند، کار کنند.

اما روش دقیق تری نیز وجود دارد که می توانید فوراً رنگ مناسب خود را به دست آورید.

برای اینکه بفهمید کدام رنگ‌ها برای صورت شما مناسب‌تر هستند، فقط یک ترفند کوچک را دنبال کنید، یک ملحفه طلایی بردارید، آن را نزدیک صورت خود نگه دارید و در آینه نگاه کنید.

سپس عمل را با یک ورقه نقره تکرار کنید و سعی کنید بفهمید کدام یک از دو افکت را بیشتر دوست دارید.