مردی که با فروش سرامیک طرح آجر ثروتمند شد

قیمت سرامیک درجه یک یزد که به کشور های دیگر صادر میشود، بالاتر می باشد. در TFO، برخی از کاشی های دیواری سرامیکی خیره کننده را با کمترین قیمت در سیدنی خواهید دید. یکی از محبوب‌ترین کاشی‌های سرامیکی که ما به فروش می‌رسانیم، کاشی‌های دیواری سفید براق است.

این کاشی ها در ابعاد 300×600 میلی متر هستند. آنها بسیار متنوع هستند و آنها را برای هر طرح رنگی موجود در اتاق شما مناسب می کند. لبه اصلاح شده به شما این امکان را می دهد که حداقل اتصال دوغاب 1.5 میلی متری داشته باشید که فضایی مدرن و شیک را ایجاد می کند. سرامیک طرح آجر مناسب نمای بیرونی ساختمان ها می باشد.

قیمت کاشی استخری در دیجی کالا رو به کاهش است. از طرفی کاشی های چینی چیست؟ کاشی های چینی نوع جدیدی از کاشی ها هستند که با همان اصول کاشی و سرامیک تولید می شوند. تولید کنندگان آنها را با سرامیک (یا خاک رس) تولید می کنند که تصفیه شده تر از کاشی های سرامیکی است.

همچنین تولید کنندگان کاشی های چینی را در دمای بسیار بالاتر از سرامیک تولید می کنند. نتیجه چیست؟ کاشی های چینی در مقایسه با کاشی های سرامیکی معمولی بدنه بسیار متراکم تری دارند. این بدان معنی است که آنها تقریباً به اندازه کاشی های سرامیکی متخلخل نیستند و تقریباً هیچ جذب آب ندارند – درست مانند شیشه. بدیهی است که پس از نصب ایمن آنها بسیار قوی تر از کاشی های سرامیکی هستند. تولید کف پوش در بازار کم شده و متقاضی کمی دارد.

  • منابع:
  1. Difference Between Ceramic And Porcelain Tiles

  • تبلیغات:
  1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
  2. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟
  3. کمبود خواب نه تنها باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی می شود
  4. معلمان دانش آموزان را بدون سویشرت شناسایی می کنند.