شارژر اورجینال سامسونگ سرجعبه ای

استفاده از یک شارژر اورجینال در میزان عمر و ماندگاری باتری تلفن همراه بسیار موثر و حیاتی است. بنابراین باید گفت در حالت عادی عمر باتری ها کوتاه نیست اما استفاده از یک شارژر بی کیفیت و هزینه بر، نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه سیستم گوشی را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد. تهیه‌ی شارژر اورجینال سامسونگ می‌تواند باعث پیشگیری از چنین اتفاقاتی شود مقرون به صرفه تر هم باشد.

شارژر اورجینال سامسونگ سرجعبه ای

شارژر اورجینال سامسونگ

شارژر اورجینال سامسونگ این تصور وجود دارد که شارژرهای سامسونگ بسیار زودتر از مابقی لوازم و قطعات جانبی موبایل و حتی سایر برندها خراب می‌شوند. علت اصلی این رویداد و این باور، در واقع استفاده از شارژرهای تقلبی و اصطلاحاً فیک است. این شارژرها ظاهری شبیه به شارژر اصل سامسونگ دارند، اما از نظر کیفیت و فناوری به کار رفته بسیار عقب تر بوده و به هیچ وجه آن بازدهی را ندارند و موجب آسیب های هزینه‌ بر می‌شوند. از آنجا که این برند یعنی سامسونگ از برندهای پرطرفدار است، عرضه‌ی شارژرهای فیک و تقلبی رایج است. این محصولات آسیب جدی به گوشی وارد می‌کنند و خرید کابل اصل بهترین راه حل برای رفع این مشکل است.

اصل مروزه فناوری فست شارژ چند سالی است که در بین شرکت های بزرگ و معروف تولید کننده‌ی انواع تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بالا رفتن سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در مدت زمان کم، موجب شده که کاربران هنگام خرید لوازم جانبی به سراغ شارژر های فست و ابروند. این شارژرها ولتاژ بیشتری را در مدت زمان کمتر به باتری گوشی وارد می‌کنند. به علت سایز کوچک و سبک این شارژرها، به آسانی قابل حمل است و هنگام سفرهای طولانی مدت در کیف و چمدان جای می‌گیرد. در صورت استفاده از این شارژرها، می‌توان در حین شارژ شدن به ارسال پیام، برقراری تماس یا مرور در صفحات اینترنت پرداخت چرا که هیچ مشکلی برای باتری ایجاد نخواهد کرد. در گوشی های سامسونگی که از فناوری فست شارژ در آنها استفاده گردیده است، فناوری مناسبی به کار رفته که با ورود ولتاژ بیشتر هنگام شارژ، گوشی کاربر دچار مشکل نشود. در ابتدای ارائه‌ی شارژرهای سریع، قیمت برند سامسونگ آنها بالاتر از سایر کابل های شارژ بود. اما با گذشت زمان و گسترش استفاده از این دست شارژرها، بسیاری از کربران به سراغ خرید شارژرهای اورجینال سامسونگ با قابلیت شارژ سریع رفته اند.

مشخصات شارژر اصلی سامسونگ: به صورت کلی باید گفت ساخت کمپانی SAMSUNG است، دارای وزن سبک و جنس با کیفیت، یک شارژر USB کم حجم مناسب سفر، دارای ولتاژ 5.0V-2.0A و طول کابل نیز 1.5 متر است. اما برای تشخیص دقیق آن در نظر گرفتن این نکات مهم است. کار با یک شارژر تقلبی برای هر گوشی هوشمند ممکن است با اثرات منفی مثل داغ شدن بیش از حد و کندی شارژ همراه باشد. برای مثال ویژگی شارژر اصلی سامسونگ A73 در نگاه اول به لوگو توجه نمایید. ضخامت حرف A در شارژر جعلی سامسونگ بیشتر از اورجینال است. در لوگوی اصلی ضخامت تمام حروف یکسان است. همچنین متن چاپ شده هم مهم است. اگز در پشت شارژر علامت “A+” یا “ساخت چین” چاپ شده باشد یعنی محصول جعلی است. با نگاه دقیق می‌توانید تفاوت بین پین ها را دریابید. پایه‌ی شارژر کپی سامسونگ، از بالا به پایین یکسان است اما قسمت سفید پین شارژر اصلی، ضخیم تر از قسمت بالایی است. پورت USB اصل را می‌توانید با استفاده از رنگ و اندازه‌ی پورت شناسایی کنید. رنگ پورت نسخه‌ی جعلی تیره‌تر و کمی طولانی تر است. علاوه ب این موارد، شما می‌توانید با استفاده از ارزیابی کیفیت، اصل را از جعل تشخیص دهید. سامسونگ برندی معتبر است که همواره از مواد با کیفیت برای تولید و عرضه‌ی محصولات خود استفاده می‌کند. هنگام تشخیص، اگر متوجه کیفیت محکم و قوی هستید، پس می‌شود گفت که نمونه‌ی اصلی است. شارژرهای تقلبی سامسونگ از پلاستیک با کیفیت پایین و ارزان ساخته شده اند. وزن شارژر هم از جمله ملاک های ارزیابی است. با توجه به بالاتر بودن کیفیت مواد به کار رفته در شارژرهای اصل و مستحکم تر بودن آن، به راحتی می‌توان سنگین تر بودن شارژر واقعی را از نسخه‌ی کپی تشخیص داد. در انتها باید به مسئله‌ی گرمایش توجه کرد و دریافت که شارژر تقلبی بعد از 2 تا 3 بار شارژ کردن، بیش از حد معمول گرم و داغ می‌شود که هم آسیب‌زاست و هم بسیار خطرناک است.

اما در برخی موارد محدود شاید بتوان بدون حساسیت به همان نسخه‌ی فیک بسنده کرد. در صورتی که گوشی تلفن همراه، قدیمی شده است و مدت زمان زیادی از آن استفاده نکرده اید می‌توانید از شارژرهای تقلبی استفاده کنید که هر روز آن را شارژ کنید.

شارژر اورجینال سرجعبه ای

شارژر اورجینال سرجعبه ای شارژر در دو کیفیت سر جعبه های کپی ارائه می‌شود که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه هم هستند اما از لحاظ کیفیت کاملا متفاوت عمل می‌کنند. شارژر اورجینال سر جعبه ای گزینه ای است که صد در صد اصل است و مثل کیفیت فابریک خود گوشی عمل می‌کند و قادر به شارژ کردن انواع پاوربانک های قدرتمند هم می‌باشد و در دراز مدت دچار نوسان ولتاز نمی‌شود. حتما توجه داشته باشید کاربرانی که اقدام به خرید این محصول برای شارژ تبلت می‌نمایند حتما از گزینه سرکارتن استفاده نمایند. نمونه اصل بازار توان شارژ تبلت ها را ندارد. دارای بدنه ای محکم با جنس پلاستیک ABS و از پلی کربنات ضد حرارت ساخته شده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، دمای بالا و حرارت برخوردار است. بر روی این آداپتور یک پورت خروجی USB تعبیه شده که با حد اکثر سرعت جریان خروجی 2 آمپر در ولتاژ 5 ولت، توانایی شارژ دستگاه های سازگار را دارد. این شارژر قادر است با توان خروجی 10 وات، گوشی موبایل و دیگر دستگاه ها و گجت ها را با سرعت مناسب مورد قبولی شارژ کند و ولتاژ ورودی آن معادل با 100-240 ولت است. همراه با شارژر اوجینال سرجعبه ای، یک کابل مناسب با جنس مرغوب و مقاوم به همراه جعبه‌ی گوشی هم ارائه می‌شود.

هنگام خرید به شارژر سرجعبه ای مناسب تلفن همراه خود دقت نمایید و از مشخصات کامل آن محصول اطلاعات کامل کسب کنید. چرا که یک شارژر مناسب و اصل می‌تواند عمر باتری و به طور کلی گوشی تلفن همراه شما را تضمین نماید و به آن ماندگاری ببخشد.