سرامیک درجه یک یزد که بر روی آب معلق ماند.

پرسلن در مقایسه با کاشی و سرامیک، برای مصارف سنگین‌تر مناسب‌تر است. این به این دلیل است که رس های موجود در چینی متراکم تر و در نتیجه متخلخل کمتری دارند و باعث می شود در برابر رطوبت نفوذ ناپذیرتر باشد. پرسلن همچنین دوام بیشتری دارد زیرا دارای ترکیبی روی بدن است. امروزه، کف پوش جایگزیین کاشی و سرامیک در برخی از منازل شده است.

این به این معنی است که اگر کاشی سرامیکی را خرد کنید، رنگ دیگری در زیر لعاب بالایی پیدا می‌کنید، که در مورد پرسلن صدق نمی‌کند. تراشه چینی است و ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید زیرا رنگ تماماً از بین می رود و تراشه را تقریباً نامرئی می کند.هخمانطور که می دانید، قیمت کاشی استخری در دیجی کالا باعث شده قدرت خرید کمتری داشته باشند.

سرامیک طرح آجر همچنین چگال تر است زیرا محتوای فلدسپات بیشتری دارد و در دمای بالاتر و مدت زمان طولانی تری نسبت به کاشی و سرامیک پخته می شود.

تراکم کاشی نقش زیادی در آسانی برش آن دارد. از آنجایی که کاشی و سرامیک چگالی کمتری دارد، برش آن آسان تر است. اگر در کار با کاشی تازه کار هستید و سعی می کنید پروژه ای را خودتان انجام دهید، سرامیک ماده آسان تری برای برش دستی خواهد بود، چه از یک اره کاشی مرطوب یا یک برش کاشی محکم استفاده کنید. از طرف دیگر، کاشی چینی شکننده‌تر است و برای برش مناسب به کاشی‌ساز با تجربه یا حرفه‌ای نیاز دارد. همچنین قیمت سرامیک درجه یک یزد خرید مستقیم از کارخانه بهتر می باشد

  • منابع:
    1. Porcelain vs. Ceramic Tile: 6 Differences You Need to Know Before You Buy
  • تبلیغات: 
    1. سبزی خردکن با قابلیت برش عالی
    2. حبوبات توانایی تثبیت نیتروژن از اتمسفر را دارند
    3. سگ های آموزش دیده سگ نگهبان
    4. کمبود خواب نه تنها باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی می شود