روپوش و خدمات زنان و زایمان

مطالعه حاضر از ژانویه 2019 تا فوریه 2020 در 2 بیمارستان (بیمارستان A و B) در سیستم بهداشتی ما انجام شد. بیماران بستری و سرپایی زن و مرد بالای 18 سال در بخش جراحی، پزشکی و خدمات زنان و زایمان در نظر گرفته شد.

ارائه دهندگان شرکت کننده کارکنان سیستم بهداشتی و روپوش پزشکی شیک بودند که مراقبت مستقیم از بیمار را ارائه می کردند. بیمارانی که به دلیل کاهش هوشیاری قادر به درک دستورالعمل ها نبودند از مطالعه خارج شدند.

ارائه دهندگان آنها به بیماران این گزینه را پیشنهاد کردند که شرکت کنند. اگر قبول می کردند، می توانستند مدل لباسی را که ترجیح می دهند (تاپ، تاپ و شلوار، یا سرهنگ) از سیستم PALS انتخاب کنند.

بیماران بستری از اقلام PALS تا 12 ساعت استفاده می کردند و بیماران سرپایی آن را در طول ویزیت خود می پوشیدند. پس از این تجربه، بیماران و کارکنان نظرسنجی های ناشناس درباره تجربه PALS را تکمیل کردند.

بیماران بستری می توانند در طول مدت اقامت در بیمارستان از روپوش پزشکی سینا استفاده کنند. اطلاعات دموگرافیک شامل محدوده جنسی و سنی (<20، 21-40، 41-60، 61-80، 80+) جمع آوری شد.

نظرسنجی‌ها برای بیماران و ارائه‌دهندگان مجزا و ناشناس بود و برای جمع‌آوری توسط یکی از اعضای تعیین‌شده تیم تحقیقاتی به یک جعبه مرکزی بازگردانده شد.

به بیماران این امکان داده شد که استفاده از روپوش پزشکی خارجی را در طول اقامت خود در بیمارستان برای ارزیابی مدلی غیر از مدلی که برای اولین بار انتخاب کرده بودند، تکرار کنند. این بیماران یک بررسی دوم را تکمیل کردند و بازگشت دادند (در کل بررسی‌های برگشتی شمارش شده است).

نظرسنجی بیمار شامل 9 سوال با استفاده از مقیاس رتبه بندی خلاصه (لیکرت) و 1 سوال پاسخ آزاد بود. گزینه‌های پاسخ رتبه‌بندی «قطعاً بله»، «تا حدودی بله»، «نظر خنثی/نه»، «تا حدودی نه» یا «قطعاً خیر» بودند.

نظرسنجی ارائه دهندگان شامل 13 سوال خلاصه و 1 سوال پاسخ رایگان بود. گزینه‌های پاسخ برای ارائه‌دهندگان از «سخت» تا «آسان»، «نه سودمند» تا «مفید» و «دوست ندارم» تا «بسیار دوست داشتن» بود.

پاسخ‌های هر دو پرسشنامه اطلاعاتی را در مورد اینکه کدام روپوش پزشکی جدید سیستم PALS استفاده شده است، سهولت در پوشیدن/درخت کردن، راحتی، فروتنی، سهولت تحرک و سهولت معاینه ارائه می‌دهد. درصد رضایت با تقسیم میانگین رتبه‌بندی‌های مقیاس عددی لیکرت بر 5 (بالاترین امتیاز ممکن) محاسبه شد.

  • منابع:
  1. Healing by Leaps and Gowns: A Novel Patient Gowning System to the Rescue
  • تبلیغات:
  1. با فرستادن موزاییک به فضا یک شبه میلیاردر شوید.
  2. مبل سلطنتی که منجر به ازدواج شده است
  3. استفاده از زرشک برای مومیایی کردن در مصر باستان
  4. خرما چگونه بیماریها را درمان میکند؟