توت فرنگی در تهران میان میوه ها پنهان شد

توت فرنگی در تهران ممکن است خواص ضد پیری داشته باشد. دوباره باید به آنتی اکسیدان های قدرتمند اعتبار داده شود! اینها بدن ما را از آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند و علائم پیری (چروک، افتادگی پوست، خطوط ریز و غیره) را متوقف می کنند.

آنها همچنین منابع عالی لیکوپن هستند، یک آنتی اکسیدان که نقش مهمی در جلوگیری از علائم پیری دارد. آنتوسیانین موجود در توت فرنگی از پوست در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند و در نتیجه پیری را کند می کند.

ممکن است سلامت پوست را بهبود بخشد. توت ها معمولا حاوی آلفا هیدروکسی اسید هستند که ماده مهمی است که به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند و در این فرآیند پوست را تمیز می کند.

طبق مطالعه ای که توسط دانشکده پزشکی دانشگاه هانمن، پنسیلوانیا انجام شد، درمان با آلفا هیدروکسی اسیدها علائم پیری را معکوس می کند.

 

میوه توت فرنگی همچنین حاوی اسید سالیسیلیک و اسید الاژیک است که برای کاهش پرپیگمانتاسیون و لکه های تیره شناخته شده است. اسید سالیسیلیک همچنین برای از بین بردن سلول های مرده از پوست و سفت کردن منافذ پوست برای جلوگیری از بروز آکنه بیشتر شناخته شده است.

توت فرنگی همچنین منبع عالی ویتامین C است که می تواند پوست را تمیز کرده و آن را سالم نگه دارد. توت ها فواید دیگری نیز برای پوست دارند آن ها رنگ چهره شما را بهبود می بخشند، پوست تحریک شده را تسکین می دهند و از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند.

به سادگی می توانید خمیر توت فرنگی را با مقداری عسل مخلوط کنید و هر روز صبح آن را به صورت خود بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست بماند و با آب سرد بشویید.

می توانید عسل را با گلاب نیز جایگزین کنید. یا حتی شیر را به دستور غذا اضافه کنید. همه این مواد در بهبود سلامت پوست معجزه می کنند.