با نایلون حبابدار ضربه گیر دیگر نگران اسباب کشی نباشید!

نایلون حباب دار به طور گسترده در صنعت بسته بندی استفاده می شود و افرادی که صاحب یک کسب و کار هستند بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

زیرا آنها فکر می کنند که نایلون حبابدار ضربه گیر هنگام نگهداری در انبارها و در حین حمل و نقل از محصولات خود در هنگام حمل و نقل خشن محافظت می کند.

اگرچه نایلون حباب دار یک ماده بسته بندی خوب است، و یک اثر بالشتکی برای محافظت از اقلام داخل در برابر سایش و آسیب ایجاد می کند، اما می توان از آن به روش های مختلف دیگری نیز استفاده کرد، همچنین دارای خواص عایق خوبی است.

اما اگر از خود می‌پرسید، نایلون حبابی چیست؟ چرا یک ماده بسته بندی مناسب است؟ و چرا نایلون های حباب دار را می توان عایق خوبی نامید؟ آیا نایلون حباب عایق بهتری از کاغذ است؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید تا پاسخ‌ها را با جزئیات بدانید.

نایلون حباب‌دار از دو لایه پلاستیکی ساخته شده است که در داخل آن حباب‌های هوا قفل شده‌اند.

بنابراین، هنگامی که محصول تحت فشار، کشیده یا شکسته می شود، یک اثر بالشتکی به آن می دهد و بنابراین به آن نایلون کوسن نیز می‌گویند.

هنگامی که اطراف اقلام شکننده پیچیده می شود، به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و بنابراین به محصول اجازه می دهد تا سالم و سلامت به دست مصرف کننده برسد.

به دو صورت حباب کوچک و حباب بزرگ موجود است، اگرچه نایلون های حباب دار کوچک به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، پوشش های حباب بزرگ محافظت بیشتری را ارائه می دهند.

نایلون های حبابی نیازهای مختلفی را برآورده می کنند، زیرا در پیکربندی های زیادی در دسترس هستند.

نایلون های حباب‌دار ضد الکتریسیته ساکن وجود دارد که دارای یک پوشش ویژه برای جلوگیری از سه‌شارژ شدن در هنگام نگهداری وسایلی مانند سیم هستند.