با قابلمه استیل نچسب دیگر به دستگیره نیازی ندارید!

این نوع ظروف برای مصارف خانگی و حرفه ای مناسب است، قابلمه فولادی ضد زنگ را می توان برای انواع مختلف پخت و پز استفاده کرد، اما به ویژه برای جوشاندن، بن ماری و برای پختن آبگوشت، سوپ مناسب است.

قابلمه استیل نچسب معمولاً برای آن دسته از آماده سازی ها استفاده می شود که در آنها غذا مستقیماً با کناره ها و کف قابلمه تماس نداشته باشد، زیرا در مایع غوطه ور است.

فولاد ضد زنگ چربی یا بو را حفظ نمی کند.

قابلمه استیل ضد زنگ بادوام است و در دمای بالا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، می توان آن را با مواد شوینده تهاجمی تر یا با محصولات استریل کننده شستشو داد.

این ماده در محیط‌های حرفه‌ای مانند غذاخوری‌های مدارس، بیمارستان‌ها و مشخصا رستوران‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

برای بهبود عملکرد حرارتی، قابلمه های استیل می توانند دارای کفی دو یا سه تایی باشند، در این مورد یک کف آلومینیومی اضافه می شود که به انتشار یکنواخت گرما کمک می کند.

این عنصر به پایین لحیم شده یا در آن محصور شده است.

سهولت نگهداری: پس از استفاده، شستشوی معمولی تمام چیزی است که یک ظرف فولادی نیاز دارد.

استحکام و مقاومت: بسیار بادوام در طول زمان، فولاد ماده ای است که بسیار کم تحت تأثیر سایش و پارگی قرار می گیرد و ضربه ها را به خوبی تحمل می کند.

یک قابلمه استیل از رطوبت، خوردگی، گرما یا تغییرات ناگهانی دما نمی ترسد.

ایمنی بهداشتی: مقاومت عالی در برابر شستشوی مکرر و حمله عوامل شیمیایی موجود در مواد شوینده باعث می‌شود قابلمه های فولادی ضد زنگ با قوانینی مطابقت داشته باشند.

مواد مناسب برای تماس با غذا را شناسایی می‌کنند، طبیعتاً از جمله جدیدترین استانداردهای HACCP.

مراقب نمک باشید: اگرچه قابلمه های استیل بسیار مقاوم هستند، اما در برابر نمک دریا آسیب پذیر هستند که می تواند در طولانی مدت داخل قابلمه را خراب کند.

برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می شود نمک را فقط به مایعاتی که از قبل در حال جوشیدن هستند اضافه کنید.