با سس مایونز 960 گرمی بیژن سینک ضرفشویی را به راحتی تمیز نمایید

نکات و ترفندهای سس مایونز
من این دستور غذا را تقریبا هر هفته یا هر دو هفته یکبار درست می کنم و هرگز استراحت امولسیون سازی را نداشته ام (نه یک بار!). اما پس از صدها نظر از خوانندگان در این وب سایت و کانال یوتیوب من، من می خواهم چند نکته را به اشتراک بگذارم.

سس مایونز 960 گرمی بیژن چاشنی اصلی سالاد فصل محسوب می گردد.

سس

از کوزه بزرگتر/عرض تر استفاده نکنید. چیزی که باعث می شود این دستور پخت به خوبی کار کند این است که شیشه ای که همراه با مخلوط کن استیکی شما ارائه می شود، کاملاً با عرض سر مخلوط کن مطابقت دارد.

این اجازه می دهد تا تخم مرغ و روغن به آرامی امولسیون شوند. اگر از شیشه بزرگتر یا پهن تر استفاده کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.
این دستور را در غذاساز یا مخلوط کن امتحان نکنید. این دستور به طور خاص برای مخلوط کن چوبی یا غوطه وری نوشته شده است. اگر همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید و آن را روشن کنید، از بین می رود.

اطمینان حاصل کنید که مخلوط کن غوطه وری شما در بالا است. از همان ابتدا، با بالاترین درجه مخلوط کردن را شروع کنید تا تخم مرغ در روغن امولسیون شود. اگر با کم شروع کنید، ممکن است امولسیون نشود.
یک روغن با کیفیت بالا انتخاب کنید. ماده اصلی سس مایونز روغن است، پس روغنی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

این روغن آووکادو مورد علاقه من است و من شخصا از آن استفاده می کنم.

طعم بسیار خنثی دارد (در مقایسه با سایر روغن های آووکادو). همچنین می توانید از روغن زیتون معمولی یا روغن زیتون با طعم سبک استفاده کنید. فقط از روغن زیتون فوق بکر یا روغن دانه های صنعتی بی کیفیت (کلزا، دانه انگور، گلرنگ، بادام زمینی و غیره) دوری کنید.
آیا تخم مرغ خام نگران کننده است؟ من شخصاً نگران تخم مرغ خام در این سس مایونز نیستم (همانطور که این نویسنده نگران نیست)، اما این یک انتخاب شخصی است.

اگر نگران سالمونلا هستید، مطمئناً می توانید از تخم مرغ پاستوریزه استفاده کنید.
سس مایونز را در یخچال بگذارید. زمانی که مایونز را درست کردید، آن را به ظرف در بسته منتقل کنید و در یخچال نگهداری کنید. در یخچال تا یک هفته ماندگاری دارد.

سعی نکنید سس مایونز را منجمد کنید زیرا امولسیون می شکند.
نحوه رفع سس مایونز شکسته
اگر به دلایلی سس مایونز شما به درستی امولسیون نمی شود، می توانید به راحتی آن را با یکی از این روش ها رفع کنید.