بادمجان امروز در مشهد باعث حمله ی گرگ به زمین کشاورزی شد

همه ما می دانیم که بادمجان به عنوان یک میوه یا سبزی برای ما مفید است، اما چیزی که نمی دانیم این است که پوست بادمجان (برینال/ بادمجان) به همان اندازه مهم است و حاوی آنتوسیانین است که می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را حفظ کند.

در خلیج بادمجان به طور موثر التهاب پوست را تسکین می دهد و از این رو بادمجان را به یک ماده ضد پیری بسیار خوب تبدیل می کند.

بادمجان امروز در مشهد دارای کیفیت بی نظیری می باشد از این رو اغلب افراد متقاضی خرید آن می باشند.

بادمجان پوست شما را نرم و درخشان می کند
همانطور که قبلا ذکر شد، بادمجان منبع حیاتی آنتی اکسیدان ها و آنتوسیانین ها است که از بروز علائم پیری جلوگیری می کند. بادمجان همچنین به حفظ و افزایش درخشندگی پوست کمک می کند زیرا آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد آسیب رسان مبارزه می کنند و از حمله آنها به سلول های پوست جلوگیری می کنند.

علاوه بر این، محتوای بالای آب موجود در بادمجان نیز عامل مهمی است که باعث درخشندگی پوست می شود زیرا به پوست ما کمک می کند تا هیدراته و مرطوب بماند و آن را درخشان و صاف می کند.

بادمجان پوست را هیدراته نگه می دارد
بادمجان به دلیل داشتن آب زیاد می تواند در حفظ رطوبت پوست بسیار مفید باشد.

بادمجان (برینال/بادمجان) دارای محتوای آب تا 92 درصد است که پوست ما را از سموم و ناخالصی ها عاری می کند و از این رو آن را نرم، صاف و درخشان نگه می دارد.

این بدان معناست که مصرف منظم و استفاده از آب بادمجان یا آب بادمجان پوست ما را به خوبی هیدراته و مرطوب نگه می دارد و برای سلامت پوست بسیار مفید است.