اهمیت انتخاب سایز مناسب کمربند چرم طبیعی گاوی برای استفاده را بدانید

لحظه خرید کمربند، اگرچه ساده و فوری به نظر می رسد، می تواند مشکلات را به خصوص هنگام انتخاب یک مدل خالدار در فروشگاه آنلاین پنهان کند.

مانند کفش و لباس، کمربند چرم طبیعی گاوی نیز اندازه و تناسب خاص خود را دارد.

ویژگی هایی که باید به دقت اندازه گیری شوند، حتی زمانی که امکان بستن کمربند وجود ندارد.

به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود برای انتخاب اندازه صحیح لوازم جانبی جدیدی که قصد خرید آن را دارید، به راهنمایی که اندازه کمربندها را نشان می دهد تکیه کنید.

نکته مهمی که باید انجام داد این است که اندازه کمربند به هیچ وجه با شلواری که معمولاً می پوشید، و همچنین اندازه کمربند مردانه یا زنانه مطابقت ندارد.

در واقع، کمربند باید این واقعیت را در نظر بگیرد که برای تزیین یا تنظیم تناسب لباس، شلوار، شلوار جین استفاده می‌شود، البته نیازی به بستن پیراهن و لباس زیر نیز نیست.

همه اینها فاکتورهایی هستند که باید برای شناسایی اندازه صحیح کمربند در نظر گرفته شوند تا لوازم جانبی بدون شکست را به صورت آنلاین خریداری کنید.

اول از همه، لازم است طول تسمه را درک کنیم، که به معنای اندازه گیری کل تسمه نیست: در واقع اندازه گیری فاصله بین آخرین سوراخ تسمه، به استثنای قسمت انتهایی آن، و سگک تسمه لازم است.

اولین روش برای اندازه گیری اندازه یک کمربند، در واقع شامل مقایسه کمربند جدید با کمربند در حال حاضر در اختیار مشتری است.

اگر تسمه امکان برداشتن سگک را داشته باشد، می توان با توجه به سوراخ سگک برداشته شده و سوراخی که معمولاً برای بستن لوازم جانبی استفاده می شود، اندازه گیری را انجام داد.

از طرف دیگر، زمانی که امکان برداشتن سگک وجود ندارد، توصیه می شود کمربند را که معمولا استفاده می کنید در نظر بگیرید و آن را روی یک سطح صاف به صورت طولی قرار دهید.