اسپیکر گوشی ایفون ایکس

در پایین آیفون ایکس سوکت شارژ، بلندگو و میکروفون قرار گرفته است. میکروفون و سوکت شارژ در یک قسمت قرار دارند. اما اسپیکر گوشی ایفون ایکس را می توان به صورت جداگانه تعویض کرد. هر دو اسپیکر اصلی و هدفون با هم برای تولید صدای استریو در آیفون Xs استفاده می‌شوند. تعویض اسپیکر اصلی در پایین آیفون برای رفع گرفتگی صدا یا کیفیت پایین صدا کافی است. دو اسپیکر در لبه پایینی خود دارد، اما تنها یکی از آنها در واقع یک اسپیکر خارجی است دیگری میکروفون است. داشتن درک درستی از نحوه عملکرد میکروفون و اسپیکر خارجی به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا با آنها مشکل دارید یا خیر. میکروفون گروه کوچکی از سوراخ ها در سمت چپ کانکتور لایتنینگ در پایین آیفون، میکروفون گوشی را می پوشاند.این میکروفون آنچه را که در طول مکالمات تلفنی می گویید را می گیرد تا تلفن شما بتواند آن صدا را به فردی که با او صحبت می کنید منتقل کند. در نتیجه صدایی از این اسپیکر خارج نمی شود. گوینده گروه کوچکی از سوراخ ها در سمت راست کانکتور لایتنینگ، بلندگوی دستگاه است. این اسپیکر وقتی بلندگوی آیفون خود را روشن می کنید صدای ورودی را پخش می کند. همچنین در صورتی که هدفون به دستگاه خود متصل نیستید، هر صدای مرتبط با کلیپ های صوتی را که در حال گوش دادن به آن هستید یا ویدیویی که در حال تماشای آن در آیفون خود هستید پخش می کند.

اسپیکر گوشی ایفون ایکس

اسپیکر گوشی ایفون

اسپیکر گوشی ایفون علاوه بر ویژگی‌های چندرسانه‌ای پیشرفته، آیفون دارای عملکردهای اساسی است که در بسیاری از تلفن‌های همراه مانند اسپیکر در دسترس هستند. ویژگی اسپیکر به شما این امکان را می دهد که بدون قرار دادن دستگاه روی گوش خود با تماس گیرنده صحبت کنید و صدای او را بشنوید. همچنین اگر می خواهید گروهی از افراد در یک مکالمه در آیفون شما شرکت کنند، مفید است. برای استفاده از بلندگو باید در تماس فعال باشید. اگر کاربر اپل هستید احتمالاً تعداد زیادی موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و سایر محتوای صوتی را در دستگاه‌هایی مانند iPod یا iPhone ذخیره می‌کنید. اپل چند اسپیکر منتشر کرده است که پخش محتوا را از دستگاه های اپل شما آسان می کند. خوشبختانه، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوث دیگر، تقویت موسیقی مورد علاقه خود را به صورت بی سیم از تلفن شما آسان می کنند. برخی حتی دارای Apple AirPlay داخلی هستند که به شما امکان می‌دهد هنگام اتصال به همان شبکه Wi-Fi، صدا را از یک دستگاه دیگر سازگار با AirPlay به بلندگو پخش کنید. Apple HomePod mini بهترین بلندگوی دستیار صوتی برای آیفون است که ما آزمایش کرده ایم. این بلندگوی خانگی کروی کوچک دارای سیری داخلی است و در ثبت دستورات شما از راه دور بسیار عالی است،

اگرچه در تنظیمات نویزتر کمی مشکل بیشتری برای دریافت صدای شما دارد. همچنین، تاخیر Apple AirPlay پایینی دارد، بنابراین برای تماشای فیلم و فیلم از طریق این اتصال مناسب است. مشخصات صدای آن به طور کلی کاملاً خنثی است، و محدوده میانی آن متعادل است، بنابراین صداها و سازهای اصلی به وضوح و با دقت در میکس بازتولید می شوند، اگرچه ممکن است گاهی اوقات کمی تاریک نیز به نظر برسند. به لطف طراحی 360 درجه آن، جهت گیری فوق العاده ای دارد که در نتیجه یک صحنه صوتی گسترده و طبیعی ایجاد می کند. همچنین، با برنامه Apple Home سازگار است، که می‌توانید از آن برای جفت کردن چند اپل هوم پاد با هم و پخش صداهای مختلف در اتاق‌های مختلف در سراسر خانه به طور همزمان استفاده کنید. متأسفانه، مانند بسیاری از بلندگوهای کوچک، صدای بلندی ندارد و بیس پایینی ندارد، بنابراین نمی‌توانید صدای تپش و غرش را در موسیقی‌های باس سنگین احساس کنید. هیچ ویژگی سفارشی سازی صدا مانند EQ گرافیکی وجود ندارد تا صدای آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. اگر به دنبال اسپیکری هستید که از طریق سیری از دستیار صوتی داخلی خوب پشتیبانی کند، به اکوسیستم اپل شما افزوده خواهد شد.اسپیکر گوشی ایفون آکوستیک فوق العاده غنی و دقیقی را ارائه می دهد. از فناوری صوتی محاسباتی برای عملکرد عالی استفاده می کند. برای دریافت صدای بزرگ از چنین طراحی فشرده، تراشه با نرم افزار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل ویژگی های منحصر به فرد موسیقی و اعمال الگوهای تنظیم پیچیده برای بهینه سازی بلندی صدا، تنظیم محدوده دینامیکی و بازتولید حرکت بلندگو کار می کند. درایور و آنتن های غیرفعال به صورت واقعی بررسی به موقع. درایور تمام برد طراحی شده توسط اپل توسط آهنرباهای نئودیمیوم و یک جفت آنتن غیرفعال مسدود کننده انرژی تغذیه می شود که باس عمیق و فرکانس های بالا واضح را امکان پذیر می کند.

با استفاده از اصول آکوستیک استفاده شده در اسپیکر گوشی ایفون برای ارائه صدای عالی، دارای یک موجبر آکوستیک طراحی شده توسط اپل است که جریان صدا را به سمت پایین بلندگو هدایت می کند تا تجربه صوتی 360 درجه ای همه جانبه داشته باشد. با استفاده از این ویژگی، مشتریان می توانند اسپیکر گوشی ایفون را در هر نقطه از اتاق قرار دهند و کیفیت صدای یکسانی را دریافت کنند. آرایه میکروفون سه گانه وقتی می گویید «Hey Siri» تشخیص می دهد و چهارمین میکروفون داخلی به جداسازی صدای خروجی از بلندگو برای تشخیص بهتر صدا در حین پخش موسیقی کمک می کند.لطف ویژگی های هوشمند سیری، اسپیکر گوشی ایفون تجربه شخصی و عمیقاً یکپارچه را به مشتریان آیفون ارائه می دهد. سیری می تواند بلندگو را تشخیص دهد و بر اساس ترجیحات آنها موسیقی و پادکست بسازد. همچنین به درخواست‌های شخصی مانند وارد کردن پیام‌ها، یادآوری‌ها، یادداشت‌ها و قرارهای تقویم، یا برقراری یا پاسخ دادن به تماس تلفنی پاسخ می‌دهد. همچنین وضعیت به روز شخصی را برای کاربران فراهم می کند تا نگاهی سریع به روز خود داشته باشند. کاربران یک درخواست از سیری برای شنیدن آخرین اخبار، آب و هوا، ترافیک، یادآوری‌ها و قرارهای تقویم دارند.صداهای محیطی از جمله باران، شومینه، نهر و موارد دیگر صداهای پس زمینه ای عالی برای تمرکز، آرامش یا به خواب رفتن ارائه می دهند. می تواند یک تایمر خواب تنظیم کند تا به طور خودکار پخش صداها را متوقف کند. به کاربران اجازه می‌دهند با آهنگ‌ها، لیست‌های پخش یا ایستگاه‌های رادیویی مورد علاقه خود از Apple Music بیدار شوند. تجربه شنیدن موسیقی عالی، دستیار هوشمند و ویژگی های خانه هوشمند را با ویژگی های حریم خصوصی و امنیتی که در طراحی جمع و جور چشمگیر آن تعبیه شده است، ارائه می دهد.