استفاده فضانوردان از حوله دستی بهباف آذر در فضا!

امروزه حوله ها انواع مختلفی دارند، این در حال حاضر برای توضیح تنوع مواد و در نتیجه استفاده از آنها در مناطقی که بسیار متفاوت از یکدیگر هستند کافی است.

بیایید با تجزیه و تحلیل انواع حوله ها مانند حوله دستی بهباف آذر از نظر عملکرد و مصالح ساختمانی، یک نمای کلی از شی انجام دهیم.

حتی اگر حوله را بتوان در سایر محیط‌های خانگی نیز استفاده کرد، حوله معمولاً در بین محصولات کتانی حمام قرار می‌گیرد و نه به طور کلی کتانی خانگی، که معمولاً در یک تکه مستطیل شکل موجود است و با طرح‌های ساده مشخص می‌شود.

به طور دقیق تر، می توان بین حوله های دست و پا تمایز قائل شد: حوله های اولی معمولاً در کنار سینک ها آویزان می شوند، در حالی که دومی مستقیماً روی زمین، نزدیک وسایل حمام قرار می گیرند یا همچنین در کنار کابین دوش آویزان می شوند.

حوله آشپزخانه به همان اندازه خاص است که دقیقاً در مرحله خشک شدن ظروف بلافاصله پس از شستن آنها استفاده می شود.

در این صورت، پارچه حوله نازک‌تر از پارچه‌های بهداشتی معمولی خواهد بود، زیرا وظیفه آن تنها خشک کردن سطوح کمتر ظریف کارد و چنگال و سرویس‌های سرامیکی است.

حتی نوع متفاوت حوله ها حوله های ساحلی هستند که با ابعاد بزرگتر از عناصر ذکر شده در بالا مشخص می شوند زیرا این حوله ها هم به طور کامل بدن فرد را در خود جای می دهند و هم قسمت های بزرگی از بدن را خشک می کنند.

یک عملکرد به همان اندازه خاص حوله های ورزشی است که اندازه کوچکی دارند و برای خشک کردن تعریق در حین یا بعد از تلاش بدنی استفاده می شوند.

سپس حوله های آرایشگری و حوله های هتلی که به ترتیب برای عملکردهای خاص اصلاح و کوتاه کردن مو و خدمات بهداشتی و نظافتی استفاده می شوند، در دسترس مهمانان قرار می گیرند.